Růst webové návštěvnosti

Návštěvnost webových stránek je častým problémem mnoha B2B webů. Bez návštěvnosti se těžko můžeme bavit o zvednutí výkonu obchodu a prodejů jako takových. Mnoho B2B podnikatelů podceňuje své webové stránky právě kvůli nízké návštěvnosti v jejich efektivním zapojení do výkonu celkového prodeje. Pomůžeme vám zjistit, kde je problém a jestli nízká návštěvnost může být i ve vašem případě důvod, proč váš web negeneruje dostatečné množství kvalitních leadů.

navstevnost eshop

 

SEO optimalizace webových stránek

 

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Organická návštěvnost je jedním ze zdrojů webové návštěvnosti. Kvalita organické návštěvnosti může být velmi vysoká, nicméně proces a strategie je to dlouhodobá. Pomůžeme vám SEO optimalizovat tak, aby vás vaši návštěvníci našli ve výsledcích organického vyhledávání na ta správná klíčová slova. Někdy bude stačit upravit pár základních technických náležitostí a někdy spolu vymyslíme dlouhodobou strategii, která vám přinese vaše budoucí zákazníky.

SEO a Inbound rychlo analýza

Chcete vědět, jak si na to právě teď stojíte s organickou návštěvností, jak jsou na tom vaše webové stránky z pohledu SEO a jak můžete vylepšit svůj Inbound marketing a SEO snadno, rychle a vesměs svépomocí? Přesně pro vás jsme připravili SEO a Inbound rychlo analýzu vašich webových stránek.

Zjistěte více >

LP_seo

 

Obsahová strategie

Obsah je král! To určitě stále platí, bez obsahu jsou vaše webové stránky k ničemu, bez správných klíčových slov vás vaši zákazníci nenajdou online a kdo dneska není online, jako by neexistoval a to pro podnikání určitě není dobře. Obsahová strategie souvisí se SEO a s organickou návštěvností. My vám pomůžeme obsahovou strategii připravit na základě ICP, nákupních person a analýza klíčových slov tak, aby vám pomohla oslovit ty správné návštěvníky a udělat z nich vaše zákazníky.

SEO - Obsahová strategie - navstevnost

 

Výkonnostní návštěvnost - PPC a Facebook

 

Výkonnostní návštěvnost

Reklama ve vyhledávání (SEM) nebo využití sociálních sítí, to vše vám může přinést návštěvnost placenou. Pomocí PPC nebo Facebooku a Linkedinu je možné návštěvnost snadno přivést, ale není všechna návštěvnost tak kvalitní, jak byste si mohli přát. Potřebujete podpořit své podnikání placenou reklamou? Pomůžeme vám reklamy správně zacílit, zjistit, které kanály jsou pro vás vhodné a které vám nefungují.

Pomůžeme vám dosáhnout i na vaše marketingové a obchodní cíle!

Domluvit schůzku