Lead nurturing kampaně

Pomůžeme vám vytvořit kampaně, které budou budovat vztah vaší společnosti s vašimi potenciálními zákazníky. Pomůžeme vám být v centru jejich dění ve správnou chvíli. Pomůžeme vám díky chytrým kampaním zájemce o vaše služby připravit ke koupi a doručit velmi kvalitní leady.

lead_nurturing_kampane

 

email_marketing

 

Email marketing

Ať už je váš cíl pracovat s novými zákazníky nebo udržovat vztah se stávajícími, pomůžeme vám vytvořit a implementovat email marketingové strategie, které fungují. Rozesílky, lead nurturing, eCommerce emailing a automatizace. Nic pro nás není problém a vaše podnikání dostaneme na další úroveň.

Automatizace

Automatizace marketingu a prodeje je současnou budoucností, na kterou je třeba se zaměřit. Šetří čas a náklady v celém marketingovém i obchodním procesu. Od získávání nových zákazníků po zprávu a servis zákazníků stávajících. Pomůžeme vám nastavit workflows a sekvence, které vám zjednoší zprávu a kvalifikaci leadů nebo vám zautomatizují marketingové kampaně.

automatizace marketing a obchod

 

B2B marketing

 

B2B marketing

Dáme vaší návštěvnosti konkrétní jména ve vaší databázi CRM. Pomůžeme je připravit pomocí vzdělávacích a seznamovacích kampaní, a nakonec je pomůžeme naservírovat vašemu obchodnímu oddělení jako leady připravené k nákupu. Pomůžeme Vám celý proces automatizovat a maximálně zefektivnit vaši obchodní činnost.

Pomůžeme vám dosáhnout i na vaše marketingové a obchodní cíle

Domluvit schůzku

Často kladené otázky

Velkou většinu našich služeb získáte v našem měsíčním balíku služeb. Balík je založený na potřebách klienta a z toho vychází i množství potřebných hodin. Minimální měsíční spoulpráce je o objemu 20h, kdy jsme schopni zajistit růst vašeho projektu.

  • Hodinová sazba je 1200 Kč bez DPH

Náš servis je zaměřený na vás! Vaše potřeby jsou pro nás priorita, růstovou strategii stavíme s jediným cílem: Nakopnout vaše podníkání a pomoct vám dosáhnout na vaše cíle a překonat výzvy.

Žádné dlouhodobé závazky. Věříme, že musíme neustále dokazovat svou hodnotu.

Je důležité, abychom pochopili cíle, které naši klienti chtějí dosáhnout. Úspěch nevypadá stejně pro každého klienta. Náš tým proto na začátku každého měsíce zkontroluje hlavní klíčové ukazatele výkonnosti, aby stanovil krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé cíle a priority a související hodnoty. Náš postup podávání zpráv na konci každého měsíce se zaměřuje na to, zda byly tyto standardy splněny.